čtvrtek 11. ledna 2018

Co na tobě miluji - Grada

Počet stran: 96
Rok vydání: 2017
Nakladatelství: Grada

Originální způsob, jak můžete říci: "Miluji tě!". Dopište tuto knihu, zachyťte romantické i vtipné okamžiky, přidejte vlastní ilustrace, společné fotografie, láskyplná slova a věnujte tento dárek člověku, na kterém vám nejvíc záleží.

Před pár dny jsem zde dávala recenzi na knihu Mám tě ráda, mami, která je svým způsobem křížovka. Vyplňujete různé informace, zaškrtáváte políčka, malujete, vybarvuje a lepíte. Zpracování se mi velmi líbilo a jaké je to příjemné zjištění, že existuje něco takového i pro můj protějšek. Pro mou(vaši) druhou polovinu srdce.

Hned úvodem vám opět napíšu pár věcí, které trochu osvětlí tuto recenzi. Za prvé, dávám tady na ukázku fotky z knihy, kde ale nemám nic vyplněno - je to z prostého důvodu - můj přítel zná můj blog, sem tam na něj chodí (světe div se!) a myslím, že jak na potvoru by vlezl na tento článek a zkazil si překvapení. Nechci, aby viděl byť jednu čárku, předtím, než ho obdaruju.


Druhá věc, kterou chci napsat a konzultovala jsem ji i s kamarádkou, je trochu negativní. Jedná se totiž o to, že autoři této knihy předpokládají, že romantické duše jsou pouze ženy a proto všechny otázky a věty jsou v ženském rodě. Ovšem! Jak kamarádka, tak já, máme bratry, kteří jsou extrémní romantici (světe div se!) a rádi by obdarovali své přítelkyně právě takto. Jenže... Můj bratr si již tuto knihu pořídil a v každé předtištěné větě škrtá "a", tudíž to vypadá asi takto:
Ráda bych ti napsala, že nás nejlepší okamžik byl...
Je to škoda, myslím si, že by se mohlo, v nízkém nákladu, myslet i na mužské pokolení. :-)


Teď už k samotné knize. Je to opět naprosto skvělý a úžasný dárek, který musí potěšit každého, kdo jej dostane. Nemyslím si, že budou partneři tak naměkko, jak by byly ženy, ale pokud nemáte doma kamenného golema, tak předpokládám, že k určitému dojetí dojde.

Je zde prostor jak pro to, abyste se, milé dámy, pořádně vypsaly ze všeho, co byste partnerovi chtěly říci, ale nemáte odvahu nebo vás zatím nenapadly ty správné slova. Je tu spousta místa, kde se můžete vyřádit různými malůvkami, klidně karikatury, klidně to proškrtnout, zaškrtnout nebo cokoliv. Fantazii se meze nekladou.


Na těchto knihách shledávám jeden velký, zásadní a kladný bod. Tím je, že ji nemusíte darovat jen na vánoce, ale také je ideální k narozeninám, k Valentýnu (pro ty, kdo jej slaví), nebo klidně jen tak. Když jsem začala knihu vyplňovat, musím říct, že jsem se usmívala jako měsíček, protože jsem vzpomínala na zážitky, které by jinak zůstaly hluboko pod povrchem a jen tak bych si je nevybavila. Přišlo mi, že jsem díky této knize se znovu bláznivě zamilovala do toho, s kým už nějakou dobu jsem. :-)

Rozhodně, dámy, pokud máte někoho, komu chcete udělat radost nebo mu jen připomenout to nejlepší z vás dvou, pořiďte si tuto knihu, vyplňte a dejte mu ji. Navíc, pokud je váš partner nečtenář, jako ten můj, můžu vám zaručit, že díky vašemu dárku si přečte aspoň jednu knihu! :-)

Hvězdné hodnocení:


Děkuji nakladatelství Grada za recenzní výtisk a knihu si můžete koupit přímo tady

Díky za přečtení a mějte se fajn!
Daramegan

Žádné komentáře:

Okomentovat