úterý 29. března 2016

Omalovánky Cizinka - Diana Gabaldon


Dnes přicházím s trochu netradiční recenzí.

Jedná se o omalovánky, kde najdete 45 ilustrací, které Vás provedou životním příběhem Claire Randallové a Jamieho Frasera. Jejich barvami prosycený svět čeká jen na to, až se ho vydáte prozkoumat. Ponoříte se do bujných zelených lesů Skotska, potkáte anglické vojsko v rudých uniformách a seznámíte se s tradičními skotskými kilty.

Obrázky pocházejí od renomovaných ilustrátorů, takže se liší svou jednoduchostí či složitostí a vybere si opravdu každý.
Ilustrátoři: Juan Alarcón, Yvonne Gilbert, Craig Phillips, Jon Proctor, Tomislav Tomic a Rebecca Zomchek.


"Nebylo to právě vhodné místo ke zmizení, alespoň na první pohled. Podnik paní Bairdové, kde jste mohli přespat a nasnídat se, byl stejný jako tisíce dalších na Skotské vysočině v roce 1945. Čistý a klidný s vybledlými květinovými tapetami, naleštěnými podlahami a ohřívačem teplé vody v umývárně, do kterého jste museli vhodit minci, aby se zprovoznil."

Když mi omalovánky přišly, tak jsem se zarazila. Papír mi přišel slabý, tudíž já, jako milovnice fixů jsem měla strach, že se budou propíjet. A proto jsem se nejdříve vrhla na nějaký "lehčí" obrázek, abych se přesvědčila, jestli to tak bude nebo ne. A nebylo! Nepropsalo se nic a myslím, že jsem se vyřádila. :)


"Správně jsem rozpoznala zelené stvoly pozdního krokusu a jemné lístky šťovíky rostoucího z úrodné půdy."

Z omalovánek jsem celkově velmi nadšená, moc se mi líbí jejich ztvárnění a různorodost obrázků. Když budu chtít jen tak něco v rychlosti vymalovat a pak od toho "útéct", zvolím si nějaký jednodušší obrázek a když vím, že budu chtít u těchto krásných omalovánek sedět celou noc, zvolím si těžký se spoustou detailů. V tomhle jsou tyto omalovánky perfektní.

Také velmi oceňuji, že u každého obrázku je úryvek z knihy. Nejednou, když jsem přemýšlela nad barvou, jsem si ten úryvek četla a četla a četla... Stále dokola, dokud jsem neměla inspiraci. :)

Doporučuji je všem, kteří jako já, mají rádi knižní předlohu (myslím si, že pro fanoušky je to nutnost) :) a také všem, kteří milují krásné obrázky. V této knize jich najdete plno a určitě se nebojte papíru, nadávejte na první pohled. Je to opravdu perfektní dílo. :) A hlavní, zažijete u něj spoustu zábavy a odreagujete se. O to nám přeci jde, že?

A já jdu pokračovat..


Hodnocení: 100%

Přeji příjemné malování a těším se, že se mi pochlubíte svými obrázky. :)

Děkuji nakladatelství Omega za zaslání těchto super omalovánek a koupit si je můžete přímo tady.

Mějte se krásně!
Daramegan

Žádné komentáře:

Okomentovat