středa 16. března 2016

Odvrácená tvář lásky - Colleen Hoover

Autor: Colleen Hoover
Rok vydání: 2016
Nakladatelství: Yoli
Počet stran: 338
Orig.název: Ugly love

Neptej se na minulost a nepočítej s budoucností... Dvě jasně daná pravidla. Jak dlouho ale můžou fungovat v lásce?
Když se vysokoškolačka Tate Collinsová na čas přestěhuje ke svému staršímu bratrovi a seznámí se s jeho kamarádem, pilotem Milesem Archerem, není to rozhodně láska na první pohled. Není to dokonce ani přátelství, jen vzájemná prudká a neovladatelná touha. Miles kupodivu váhá déle než Tate, ale nakonec i on potlačí své zábrany.
Oboustranná domluva zní jasně: on o lásku nestojí, ona na ni nemá čas, takže zůstanou jen u sexu. Jenže Tate brzy zjišťuje, že chce se záhadným, uzavřeným a posmutnělým Milesem prožít mnohem víc. Že chce porušit obě jeho pravidla: neptat se na minulost a nepočítat s budoucností.
Jenže Miles sám už si není jistý, jestli je dokáže dodržet. Protože láska je silnější než pravidla, sliby a odhodlání. I když její odvrácená tvář je tak děsivá...

" Okamžitě mi dojde, že nedokážu vstát.
Moje rty zapomněly mluvit.
Moje paže zapomněly, že se při seznámení dvou lidí podává ruka.
Moje srdce zapomnělo počkat a seznámit se s tou dívkou dřív, než si začalo razit cestu ven z mého hrudníku, aby se k ní dostalo."

Tak tato kniha se mi četla báječně. Colleen je autorkou pro mladé, o mladých a každý její příběh je svým způsobem dobrý. Každý svým zvláštním a ojedinělým způsobem.
V Odvrácené straně lásky se setkáváme s Tate a Milesem, Corbinem a Ianem a já se přiznám, že jsem si všechny hrdiny hned oblíbila.
Tate není žádné ořezávátko a nebojí se otevřít pusu a vyříkat si to s kým potřebuje, jde si za svým a nehraje si na žádnou chudinku. Corbin a Ianen jsou pro každou srandu a Miles.... To je kapitola sama o sobě. I když má hodně tragickou minulost, tak dokáže být přátelský a vlídný, i když chvílemi hodně majetnický. Ovšem není se co divit, v dnešní době... :))

Nebudu sáhodlouze popisovat, o čem kniha je a co se v ní dělo, protože bych mohla prozradit něco, co nechci. Tak vám jen napíšu - jestli máte chuť na sladké čtení, oddechové, s příchutí vášně a odvážných scén, tak tato kniha je ta pravá.

"Rozdíl mezi odvrácenou stranu lásky a krásnou stranou lásky je v tom, že ta krásná je mnohem lehčí. Jako by nadnášela život. Nadnášela vás. Nesla v náručí."

Líbilo se mi, že autorka střídala kapitoly, jednou z pohledu Tate a jednou z pohledu Milese. Bylo to zábavné a v některých chvílích opravdu napínavé. Kolikrát jsem se přistihla, že jsem měla chuť otočit o kapitolu dál, abych věděla, jak to s tou danou osobou zrovna končí. :))
A musím ještě něco napsat. Je to jedna z mála YA knih, kdy mi některá postava neleze na nervy. A to je u mě zvláštní, vždy si najdu nějakou "oběť" :)) Ale tady se paní Hoover opravdu podařilo napsat postavy s fajn charaktery. :)

Bylo to sladké čtení, které mě místy rozplakalo, místy rozesmálo a celkově se mi ohromně líbilo. Asi jsem už něco takového potřebovala a jsem ráda, že má oblíbená Colleen to opět zvládla na jedničku. Vlastně, pardon, na pětku (5*). :))

Už jste četli? Chystáte se?

Daramegan




Žádné komentáře:

Okomentovat