neděle 3. června 2018

Šťastně až navěky - Kelly Oram

Autor: Kelly Oram
Nakladatelství: Baronet
Rok vydání: 2018
Počet stran: 376

"Zasténala jsem, přepadla a praštila se čelem do stolu. "Vím o něm úplně všechno," zasténala jsem a nechala čelo ležete na chladné desce stolu. "Problém je, že je hodně bohatý a má všechno, co by si kdy mohl přát nebo potřebovat. Kdykoliv jsem ho poprosila o nápovědu, řekl, že žádný dárek nepotřebuje. Akorát mi zazpíval tu pitomou vánoční písničku: All I Want for Christmas is You."

Konec jednoho příběhu často znamená začátek jiného...
Filmová hvězda Brian Oliver a jeho Popelka Ellamara Rodriguezová našli lásku i mimo digitální svět. Ztráta anonymity jim však přináší další překážky, které musí oblíbený pár Hollywoodu překonat. Stres z Brianovy slávu a tlak vyvíjený na jejich nový vztah je pomalu ničí a slavný pár se začíná bát, zda si navzdory všemu dokáže svou lásku udržet, nebo jestli se šťastné konce nalézají jen v pohádkách...

Kelly Oram studovala na univerzitě zpěv. Miluje baseball a svůj první román napsala v patnácti letech - jednalo se o příběh o její oblíbené hudební skupině Backstreet Boys, za což si ji její rodina a přátelé dosud dobírají. Je autorkou young adult romantických dvojdílných sérií V is for Virgin a Cinder & Ella, paranormální tetralogie Supernaturals, sci-fi trilogie Jamie Baker a dalších románů. Zbožňuje čtení, hodně toho namluví a polevy na dorty jí po lžících. S manželem, čtyřmi dětmi a kocourem jménem Pan Darcy žije na předměstí Phoenixu v Arizoně.

Jedním slovem "sladké". Ale nemyslím přeslazené. Krásný, romantický, zamilovaný příběh plný lásky, citů, náklonnosti a respektu k druhému člověku. Za mě spisovatelka popsala dokonalou lásku, i když má nedokonalosti, ať už je to Brianova sláva a její špatná stránka nebo Ellin zdravotní stav a následná psychická újma. Opět jsem knihu přečetla jedním dechem.

Ella dále bojuje se svým postižením, otcem a jeho rodinou, teď už i nově nabytou slávou. Vše ale není tak zlé, jak to na první pohled vypadá. Sláva ji nakonec přinese to nejdůležitější, co Ella ve svém životě potřebuje. Místy měla stále myšky. Vytáčela mě, že se neustále vymlouvá na své postižení a jizvy, i když se ji její nejbližší a hlavně Brian snaží pomoct a docílit toho, aby si myslela přesný opak. Zůstává bojovnicí a v druhém díle ukazuje, že je velmi chytrá a sebevědomá, ovšem jak jde o jizvy, jako by se z ní stal uzlíček nervů bez špetky důvěry v sebe sama. Ale i tak jsem ji nepřestala mít ráda a fandila jsem ji.

Co víc napsat k Brianovi než WOW. Takového přítele by chtěla každá. Krsáný, chytrý se smyslem pro humor, bohatý a milující nehynoucí láskou. Ve Šťastně až navěky ukáže Elle, co je opravdu láska a jak vypadá plná podpora a opora milující osoby. Je dokonalý princ, jeho špatné stránky autorka popsala velice vtipně, takže ho budete milovat se vším všudy. Navíc mne velmi potěšilo, že jsem si mohla znovu připomenout větu: "Řekni auto". :-)

"Objetí mi oplatil a políbil mě na spánek, než pokračoval: "Od chvíle, co jsem od Elly dostal první e-mail po její nehodě, jsem na jiné ženy ani nepomyslel. Ella je jediná, na kom mi záleží. Ta náhlá "změna", která vám dělá takové starosti, není žádná změna. Je to moje skutečné já, které konečně našlo cestu z temnoty. Vaší dceři nikdy neublížím. Neopustím ji a jiné ženy nemají v mém životě místo. A až budeme staří a vrásčití a bude čas odejít, i Bůh bude mít co dělat, aby mi ji vzal. Bude si nás muset vzít oba."

To, jak Brian trucuje, když není po jeho a Ellino sebevědomí, kterým ho umí uzemnit během dvou vět, jsem zbožňovala. I přesto, že si nedokážu představit její život a to, čím si lidé v takové situaci musí projít, povahy postav do sebe zapadaly jako puzzle. Sice děj nemá žádné pořádné zápletky ani zvraty, napětí ani akci, přesto jsem si tak nějak v duchu přála, aby příběh neměl konce a já mohla dál žít v pohádce....

Každá z nás někdy potřebuje snít a tahle kniha, společně s prvním dílem, je pro toto snění tou nejvhodnější předlohou. Kouzelná pohádka.
A já se budu opakovat jako v recenzi na první díl. Šťastně až navěky je kniha napsána nanejvýš čtivým způsobem, je zábavná, vtipná, potrhlá. Je to naprosto sladká oddechovka, kterou jsem si užila na plné čáře.

Hvězdné hodnocení:


Děkuji nakladatelství Baronet za recenzní výtisk a knihu si můžete koupit přímo tady.

Díky za přečtení a mějte se fajn!
Daramegan

Žádné komentáře:

Okomentovat