pátek 18. září 2015

První - Kiera Cass

Autor: Kiera Cass
Rok vydání: 2015
Nakladatelství: CooBoo
Orig. název: The One
Počet stran: 239 (ebook)

Ono je to strašně jednoduché... V jedničce si oblíbíte Aspena s Maxonem a nevoní Vám Mer, ve dvojce si oblíbíte Maxona s Mer a nevoní Vám Aspen a ve trojce se utopíte.. a voní Vám všichni! :)
Pro mě je třetí díl nejlepší ze všech, perfektní vyvrcholení "hloupoučké" soutěže o srdce prince. :) A to hloupoučké nemyslím zle.

Oficiální anotace z databazeknih.cz
Když byla America vybrána do Selekce, ani ve snu by ji nenapadlo, že by se ocitla na dosah samotné koruny, natož k srdci prince Maxona. S blížícím se koncem soutěže narůstají hrozby za branami paláce a America si uvědomuje, jak je lehké všechno ztratit a jak těžce bude muset za svou budoucnost bojovat.

... lásko moje, jsi slunce prodírající se stromy. Jsi smích zahánějící smutek. Jsi vánek v příliš dusném dni. Jsi jasný paprsek v mlze zmatku a neklidu. Nejsi celý svět, ale jsi všechno, co dělá svět dobrým. Bez tebe by můj život sice dál existoval, ale na nic víc by se nezmohl."

Knihu jsem přečetla za dva dny a to proto, že jsem začala číst v noci. Kdybych začala ráno, věřím, že čtení bych sfoukla za jediný den. Autorka se totiž snažila, a povedlo se ji knihu udělat napínavou, čtivou a vzrušující.
Jasně, zase jsem si chvílemi říkala: "bože, ty jseš blbka" - a bylo to směřováno k Americe, ale ono to tak nějak k ní patří. Ale celkově se skvěle pochlapila a byla z ní holka, na kterou může být každý pyšný, za to, co zvládla a jak se ke všemu postavila, i když... trochu ji pomohl i osud.. V jakém smyslu, to Vám nepovím, to je jasné, ale opravdu to stojí za to.
Pokud se Vám aspoň trochu líbila jednička nebo dvojka, budete s trojkou spokojeni. Vyústění je do poslední chvíle nejasné, autorka nás napíná jako kšandy a i když je to romanťárna, v určitých chvílích začnete přemýšlet, zda-li to bude romantické i dál.. Protože některé věci napovídají opaku...


Troufám si říct, že i když jsem stará jak Metuzalém, tak tahle knižní série má u mne pevné místo a i když mám raději "drsnější" knihy, protože po romantických jsem nepříčetná, že můj chlap se nechová jako hlavní hrdina, tak tyto knihy, tato Selekce série je jedna z těch nejpovedenějších.

Nedá mi to a musím knihu hodnotit velmi kladně, což znamená jako top, protože jsem opravdu spokojená s tím, jak je to napsáno, nic není roztahané, nechybí akce a napětí, nechybí nějaká ta láska a hlavně, kniha má hlavu a patu. Je to všechno promyšlené do posledního detailu a jde vidět, že autorka si dala záležet. A tohle oceňuji. Není to žádná romanťárna, kde je to hrc prc a hotovo. Opravdu s klidným svědomím knihu doporučuji, jakožto celou sérii!



A co vy, četli jste už? Co na ni říkáte?

Daramegan


P.S.: Máme nový eshop s knihama. Tak klidně nakoukněte:) Antik Ostrava

Žádné komentáře:

Okomentovat