neděle 27. září 2015

Hypocrisis - Martin Hoffmann

Autor: Martin Hoffmann
Rok vydání: 2015
Počet stran: 120
Nakladatelství: Anna Pátková - Santini

Oficiální anotace z databazeknih.cz
V touze po vědění se mladý historik vydává do nitra hor, aby odhalil tajemství, jež dosud znal jen starý vyšinutý lékař. Soukromá výprava se mu však vymyká kontrole, jakmile učiní objev, po kterém tak dlouhodobě toužil. Střetne se s nevídanou hrozbou, před níž není úniku jinam, než hlouběji do spárů manipulativního nepřítele. Touha po vědění se vytrácí, mění se na boj o holé přežití, střídá ji nesnesitelný strach. Nakonec si musí zvolit, koho považovat za přítele, a koho zbavit života. Příběh vyprávěný v první osobě nese prvky klasického hororu, fantasy a thrilleru, s autentickými popisky a dynamikou.


Můj názor:
Před několika týdny jsem vjela na svůj oblíbený portál s eknihami a koukala se po nějaké zajímavé, která by mě mohla zaujmout. Měla jsem už dost "sladkých" románků, které ať už musím číst k recenzím nebo proto, že to jsou "horké a žhavé" novinky.
Toto dílo mne zaujalo na celé čáře - obálka skvělá, anotace neméně, takže volba byla jasná.

Po dočtení jsem v takovém rozpoložení, že nevím, jestli to bylo dobré nebo ne. Kniha měla světlé okamžiky, ale pak se opět zatáhlo...
Nejen, že je na můj vkus příliš krátká, což by nevadilo, ale přijde mi to spíše jako povídka, která by mohla vyjít v nějakém časopise.

Já, jako čtenářka všeho, nedám dopustit na horory, jen málokdo dokáže napsat skvěle horor, při jehož četbě se opravdu bojím. A i když tato kniha je řazena mezi horory, tak ani s největší snahou to za horor považovat nemůžu. Možná scifi s prvky tajemna, ale horor ne.

Nápad jako takový není špatný, ale možná by si s tím autor měl trochu vyhrát, aby to bylo dobré. Přidat více postav, trochu rozšířit děj a samotnou "bitvu", trochu vylíčit hlavního hrdinu.. Popisovat, co, proč a jak. Nevím, prostě mi tam něco chybělo.

Málokdy píšu negativní recenzi, protože jsem ten typ, co má rád vše, ale tady jsem se do výběru netrefila a můžu být jen ráda, že kniha má 100 stránek, tudíž mi to nezabralo ani den, kde zbytek času můžu věnovat knize jiné.

Možná se najde někdo, komu, tento typ příběhu, bude vyhovovat a pokud ano, dejte mi vědět, v čem jsem se zmýlila. :)

Pěkný den,
Daramegan


A nezapomeňte, pokud chcete nějakou knihu, mají akci nad 150 bez poštovného :D
ANTIK OSTRAVA

Žádné komentáře:

Okomentovat