pondělí 1. května 2017

Květnová soutěž s Albatrosmedia.cz

Krásný večer, přátelé!


Jak jsem slíbila, tak plním a mám tady pro Vás soutěž, kterou jsem již avizovala.

Soutěžíme s Albatrosmedia.cz o čtyři úchvatné kousky, které by Vám v knihovně chybět neměly.

Nebudu vypisovat anotace, protože věřím, že jste schopni si ji najít sami, ale aspoň ukážu o které tituly jde:


Co na ně říkáte? Myslím, že je o co hrát! :-)

A teď úkoly a informace co pro to udělat, aby mohla být jedna z nich vaše.

1) Soutěž trvá od 1.5.-31.5.2017
2) Výherci budou 4 - pouze pro soutěžící s českou doručovací adresou
3) Být pravidelným čtenářem tohoto blogu. Malá nápověda, kde hledat:
   

4) A teď už hlavní úkol. Poslat fotku, která bude vystihovat vaši lásku ke knihám (jak jinak, když je ten máj, lásky čas) :-) Máte na to celý měsíc, tak určitě něco vymyslíte. :-)
5) Hodnotit fotky budu já + koordinátorka PR Albatrosmedia.cz, nemusíte se tudíž vůbec obávat, že bych byla zaujatá. :-))
6) Prosím, do emailu k fotce mi napište jen drobnou hlášku, že souhlasíte se zveřejněním fotografie. Vítězné fotky budou v článku, stahujícím se k této soutěži a jejímu vyhodnocení, vystaveny.

Fotky posílejte na email: kvetnovasoutez@seznam.cz, a stačí, když připíšete jméno či přezdívku. :-)

7) Po skončení soutěže budou výsledky vyhlášeny formou příspěvku na blogu do týdne od ukončení.
8) Výhercům bude zaslán email s gratulací a pokyny, co dělat, aby si výhru mohli převzít. :-)
9) Každý z výherců bude mít 48hodin na odpověď, v případě nekomunikativnosti, bude zvolen jiný vítěz.

Snad je to dost srozumitelné, pokud by nebylo, tak mi pište do zpráv na Facebooku nebo email, který je v levém menu na blogu. :-)

Těším se na vaše fotky!
A pokud se vám soutěž líbí, budu ráda za sdílení. :-)

Daramegan

Žádné komentáře:

Okomentovat