neděle 18. června 2017

Vyhodnocení soutěže s Albatrosmedia.cz

Ahoj přátelé,

po celý květen probíhala soutěž o čtyři krásné kousky, které mohly obohatit vaši knihovnu. 
Začnu tím smutným - účast byla mizerná. Myslela jsem si, jak se nebudeme se Soňou probírat fotkami a užívat si vaše nápady, ale evidentně jsem se spletla. Ale i přesto, že přišlo na můj vkus málo fotek, dalo se vybrat. Byly krásné a tady jsou ty, které byly nejvíc! :-)

Gratuluji Janě V. a děkuji!


Gratuluji Katce J. a děkuji!


Gratuluji Lence a děkuji!


Gratuluji Helence Ř. a děkuji!


Právě jdu výhercům poslat email s instrukcemi a všem ostatním, kteří se na mě "nevybodli" a fotku zaslali, moc děkuji!
A abych byla upřímná, další soutěž v nedohlednu... Přešla mě chuť :-)

Mějte se krásně!
Daramegan

Žádné komentáře:

Okomentovat