čtvrtek 15. listopadu 2018

Šepot mrtvých - Amo Jones

Autor: Amo Jones
Nakladatelství: Baronet
Počet stran: 328
Rok vydání: 2018  

"... ale až toho svýho jedinýho poznáš, pochopíš to. Můžeš mít milion vzpomínek a skvělých chvilek s někým jiným, ale když ten někdo je zamilovanej do někoho jinýho, ty vzpomínky neznamenají vůbec nic ve srovnání s byť jen jednou vzpomínkou na člověka, kterýho opravdu miluješ."

Král králů, vychovaný k vládnutí, to je Bishop Vincent Hayes. Bezohledný, nebezpečný, krutý, i jeho však lze zranit. A když ho dosud loajální bratři z Elitního klubu zradí, je z toho třeba vyvodit důsledky. Madison ztrácí půdu pod nohama, vykořeněná a ublížená kope kolem sebe. Zlost a žárlivost však musí ustoupit stranou, když přijde útok z jiné strany a vynoří se staří nepřátelé i ztracení přátelé. Tajnosti a lži bolí, pravda a odhalení však zraňují ještě víc. Dokážou si oba mladí rebelové odpustit a vykročit na společnou cestu?

Amo Jones se narodila roku 1988 na Novém Zélandu, v současnosti žije s partnerem a čtyřmi dětmi v Airlie Beach v Austrálii. Kromě psaní knih studuje kriminální právo. Má ráda dlouhé romantické procházky do vinného sklípku. Píše stejně tak, jako žije, na hranici šílenství se sklenicí vína v jedné ruce a svou morálkou - nebo jejím nedostatkem - ve druhé. Je autorkou temných romantických sérií pro dospělé The Devil´s Own, Sinful Souls MC, Crowned a romance z hudebního prostředí Westbeach. Stříbrná labuť je prvním dílem temné "new adult" série Elitní klub králů.

zdroj obrázku
Přečteno na jeden zátah. A tohle mi můžete věřit. Nepřestala jsem, dokud nebyl konec. Nevyspala jsem se, no a co? :-)  Brečela jsem, nadávala jsem, smála jsem se, užívala jsem si všechny momenty, které mi Šepot mrtvých dal. Všichni víte, že nemám ráda sexuální scény v knihách - ale víte co? V této sérii mi to nevadí ani trochu. Možná je to představou Bishopa, možná je to představou Natea, ale já si poprvé v životě užívám i ty sexuální odstavce a jsem naprosto konsternována absolutně vším, co se na stránkách knihy skrývá.

Tento díl je poslední, ale zároveň není. Je to naposled, co se zabýváme životem Madison a Bishopa, jejich pochroumaným vztahem. Madison zjistila vše, co obnáší Elitní klub králů, dostává se pod pokličku všech jejich tajemství, která jsou stále více a více temnější a nepochopitelnější.
Ale Madison se nevzdává a stává se silnou ženou, která si postupně získává respekt jak mezi králi, tak ostatními lidmi, kteří se v její blízkosti objevují. Některé osoby jsou vítané, jiné méně, ale Madi se umí se vším poprat se ctí a někdy i s pomocí kapky alkoholu. :-)
V tomto díle jde ale o víc, než jen Madiin postoj mezi elitou. Tady jde o tajemství, která vyplula na povrch a postavila zeď mezi ni a Bishopa, jde o válku, která hrozí vypuknout, protože nejen králové mají tajemství, jenž Madi odhalí.

zdroj obrázku
V knize Šepot mrtvých nejde jen o to, jak a kdy bude Madison šťastná s Bishopem, tady jde o celou budoucnost Stříbrných labutí a Zatracených chlapců. Jde o mnohem víc, než se na první pohled může zdát. Navíc se více dozvíme o Kruhu a o tom, jak Elitní klub králů funguje. A taky se dozvíme další temná tajemství, která se týkají ostrova Perdita. Věřte mi, tato kniha vám mnohé prozradí, ale i přesto si nechá některá tajemství pro sebe a nevydá je.


Už v předchozích dílech jsem se zamilovala do Bishopa, střídavě tedy s Nateem, ale teď? Teď jsem si jistá, že miluju oba dva. Nemůžu a ani se nechci rozhodnout, kdo z nich je mému srdci blíž. A i když jsem od prvních dílů měla Madison ráda, teď ji mám ráda ještě mnohem více. Líbilo se mi, jak se se vším vyrovnává, když "hysterčila", tak to bylo v rozumných mezích. Když fantazírovala, nechala se unášet svobodou a kašlala na všechny hranice, které kdy byly vztyčeny.

"Bojoval jsem se samolibým úsměvem, který se mi dral na rty, a opřel se hlouběji do křesla. Jenom z pomyšlení na ten večer mi znovu ztvrdlo péro. Moje karma je možná mrcha, ale je to překrásná mrcha."

zdroj obrázku Pinterest
Amo Jones opět ukázala, jak skvěle umí psát, jak mě dokáže přenést do světa králů, jak mě dokáže uhranout a upoutat. Po celou dobu čtení jsem neměla ani jednou nutkání knihu odložit, přerušit čtení nebo dělat něco jiného. Naprosto oddaně jsem otáčela stránku za stránkou a čekala, co všechno se dozvím, kam mě celý příběh zavede.

Moje kamarádka začala knihu číst ve stejnou chvíli jako já a můžu vám říct, že ty zprávy, co jsme si hned od začátku začaly vyměňovat, byste číst nechtěli. Pokládaly jsme za důležité si navzájem kopírovat pasáže, které nás pobavily nebo naopak vystresovaly a při zpětném pohledu jsem zjistila, že si kopírujeme téměř slovo od slova od první stránky do poslední. :-) Tím nechci říct, že jsme s kámoškou bláznivé (což tedy jsme, ale to je na jiný článek), tím chci sdělit to, jak moc se nám kniha líbí, jak jsme nadšené a zamilované do všeho a všech.

A hlavně tím chci říct, že opravdu upřímně obdivuji autorku, když dokázala takovou "zvrhlost" napsat tak čtivě, uhrančivě, poutavě, zábavně, napínavě. Jak dokázala na stránky dostat emoce jako je chtíč nebo stud, protože ve chvíli, kdy Madison chtěla, chtěla jsem i já a když se červenala, i já měla ruměnec. Tak moc na mě působilo každé slovo a tuto sérii budu doporučovat kudy budu chodit.
Bavila mě od začátku do konce. Nejen prostředím, hrdiny, ale také tím, co jsem cítila, když jsem příběh četla. Naprosto perfektní!

Hvězdné hodnocení:


Za recenzní výtisk děkuji nakladatelství Baronet, kde si knihu Šepot mrtvých můžete zakoupit.

Díky za přečtení a mějte se fajn!
Daramegan

Žádné komentáře:

Okomentovat