čtvrtek 16. února 2017

Výherci narozeninové soutěže

Ahoj kamarádi, 
tak jsem se konečně dostala k tomu, abych vyhlásila vítěze narozeninové soutěže.

Nejdříve vám všem chci poděkovat, že jste se zúčastnili, dali jste si tu práci s napsáním odpovědí, které byly místy opravdu vtipné, jindy upřímné, jindy "o ničem"... Ano, i takoví se mezi vámi našli. :-)

Víte, co mě pobavilo? Vtip o hadovi a zajícovi, kdy se mu omlouvá, byl zmíněn třikrát! :-) Asi je populární. :-)
Ale nejvíce supr byl vtip: Sorry jako :D To jsem se zasmála opravdu upřímně od srdce. :-)

Když jsem se vás ptala, s kým na ostrově a s čím, tak nejvíce tam byly postavy z Harryho Pottera - "překvapivě" a věci byly křesadlo, knihy (čtečka) a partner nebo někdo z rodiny. I když to není zrovna věc. :-)

Z 90% jste si přáli Stínovku, pak Tajemství parfému, potom Dívka v červeném kabátku a Bez pravidel nebylo zmíněno ani jednou - hups :D

Tak tedy:

1.místo a možnost vybrat si knihu jako první je: d...ka@seznam.cz, která se mi představila jako Hádej :P

2. místo a možnost vybrat si knihu jako druhý je: rou...na@seznam.cz, která se mi představila jako Soňa.

3. místo a možnost vybrat si knihu jako třetí je: ni....cka@seznam.cz, která se mi představila jako Nikolaoss

4. místo a bohužel na něj "zbyla" kniha je: kni..log@gmail.com, která se mi představila jako Míša

Každému zvlášť se ozvu na email a domluvíme se na knize, takže mějte strpení, budu vždy čekat na odpověď toho před vámi :-)


Všem moc díky za účast! Vaše odpovědi byly tak úžasné, že mám vše vytištěno a schovám si to na památku!

Budu ráda, pokud zůstanete fanoušky mé stránky i nadále! :-)))
Mějte se krásně,
Daramegan

Žádné komentáře:

Okomentovat