středa 1. února 2017

Druhé blogové narozeniny

Sama tomu nevěřím....

23.ledna 2015 jsem si založila blog. A pořád mě to baví! Doslova žiju pro knihy a samozřejmě pro mého syna. :-) Přemýšlela jsem, že bych sumírovala... Určitě nebudu zmiňovat všechno, ale aspoň něco.

Podařilo se mi:
* pravidelná spolupráce s nakladatelstvím Leda, Baronet, Albatros, Cosmopolis (Grada), Mladá fronta
* redaktorka na portále www.Chrudimka.cz, kde nejen píšu recenze, ale také mám deník matky - Já matka
* do dnešního dne jsem měla 35068 shlédnutí a na to, že nedělám žádné unboxingy a podobné, jen píšu recenzi cca jednou týdně, je to skvělé
* zlepšila jsem se v psaní a mám pocit, že čárky už mi nedělají skoro žádný problém (v souvětích)

Asi stačí. :-) To hlavní jsem řekla.

A jelikož jsem na mateřské, tak jsem nestihla vyhlásit soutěž v den narozenin blogu. Nebo jsem zapomněla? Schválně, co si myslíte? :-)

Každopádně, spojila jsem se s nakladatelstvím Baronet a zajistila pro vás krásné výhry. Jedná se o čtyři knihy, tudíž budou čtyři výherci. A Baronetu velmi děkuji za ochotu! Jste úžasní! :-)

Ve článku vidíte obrázky knih, o které soutěžíte. Takže doufám, že se Vám líbí a dáte do toho maximum! :-)

 Tak, teď pravidla.

1) Výherce budu losovat pomocí random.org
2) Ten, který bude vybrán jako první, si vybere knihu kterou bude chtít, poté si vybere druhý vylosovaný atd.
3) Pokud budete blog sledovat na Facebooku, dostanete +1 vstup ( Daramegan knihy )
4) Pokud budete blog sledovat jako pravidelný čtenář, opět +1 vstup
5) Vyplňte jednoduchý dotazník, ty nejzajímavější a nejvtipnější odpovědi zveřejním ve článku s výherci
6) Soutěž trvá od 1.2.2017 do 12.2.2017

Ten, který se mi osobně bude líbit nejvíce, získá ode mne knihomolské dárečky - kterých není nikdy dost. :-)

!!!Prosím, pokud budete dávat liky a sledování jen kvůli soutěže a pak se odhlásíte, tak se na to vykašlete, za to ten vstup nestojí. Pokud máte mít štěstí, tak bude stát na vaší straně i tak. ;-)!!!

Odkaz na dotazník:

KLIKNI PŘÍMO ZDE


Všem přeji hodně štěstí a díky, že jste se mnou. Vážím si vás! :-)

Vaše Daramegan

Žádné komentáře:

Okomentovat