pondělí 15. února 2016

Kaleidoskop srdcí - Claire Contreras

Autor: Claire Conteras
Rok vydání: 2016
Nakladatelství: Baronet
Počet stan: 328
Překlad: Jana Pacnerová

"NAUČIL MĚ CHÁPAT, ŽE LÁSKA - TA OPRAVDOVÁ, PŘEKOTNÁ, CO VÁS POBLÁZNÍ, VŠECHNO PŘEKONÁ A SVLÉKNE VÁS DO NAHA - ZNAMENÁ, ŽE KDYŽ SE VZNÁŠÍTE, OCITÁTE SE TAK VYSOKO, JAK SE VÁM O TOM NIKDY ANI NESNILO. ALE KDYŽ PADÁTE, PŘISTANETE V TÉ NEJHLUBŠÍ, NEJTEMNĚJŠÍ PROPASTI, A JE JEN NA VÁS, ABYSTE SE ODTUD VYHRABALI VEN."

Může se zdát, že hlavní hrdinka knihy, Estelle, má vše. Přítele, se kterým je zasnoubená, skvělého bratra Victora, který nad ní drží ochranitelskou ruku, milující rodiče, věrné přátele, skvělé kamarády a práci snů. Jenže ono není všechno tak růžové, jak se zdá..
Její zasnoubení nemá šťastného konce. Když se snaží dát si svůj život do pořádku po děsivé tragédii, přijde ji do cesty "tragédie" další. Možná by se to nedalo nazvat tragédií, ale když to zamává s vaší psychikou a máte pocit, že opět padáte na dno, tak jako Estelle, tak to pro vás je tzv."konečná".
Potkává totiž svou první velkou lásku Olivera. Nejlepšího přítele jejího bratra a z toho se stává opravdu šílená jízda na horské dráze. Je možné se odpoutat od země a začít snít svůj sen?

" KAŽDÁ VTEŘINA SE POČÍTÁ. ŽIJ TÍMHLE OKAMŽIKEM. TOHLE JE ŽIVOT. NA TOMHLE ZÁLEŽÍ."

Dechberoucí příběh. Po dlouhé době kniha, kterou jsem nechtěla odložit a mumlala si něco pod vousy, když už jsem byla "donucena" to udělat. Kniha Vám může připadat jako typická lovestory a divíte se, proč to pro mne byl takový problém (odložit ji). Když ona je tak perfektně napsaná. Není tam stránka, která by byla navíc. Není tam slovo, které by do věty nezapadalo. Silný, emotivní příběh, který autorku musí vynést do hvězdných výšin.

                                                                zdroj obrázku

Kniha je psána z pohledu Estelle, ale pozor! Pro mne velmi příjemné, téměř dokonalé překvapení. Některé kapitoly, nazvala bych to - zpátky do minulosti - jsou z pohledu Olivera. Což je skvělé. Já vím, pardon, opakuju se, samé superlativa, ale v té knize to bylo něco, co tomu dodalo šťávu a šmrc!
A přesto že se střídají vypravěči, tak to není nic složitého. V polovině knihy už jsem tušila, že musí přijít kapitola od Olivera, bylo to tak samozřejmé, až jsem byla kolikrát zklamána, že je až o kapitolu dál. Hihi :)

Celý příběh je velmi milý, je přesně takový, jaký očekáváte. Ano, objevují se tam i tolik oblíbené postelové scény mezi některými hrdiny, ale ono to vždy k tomu tak hezky směřuje a člověku to nevadí, ba naopak, má radost, že zrovna oni mají sex... si užívají no.. :)

Jak jsem psala výše, já jsem s příběhem absolutně spokojená. Nechybí v něm humor, nějaká ta akce (Victor se umí prát) :), je v tom vášeň, vzrušení a není to jen obyčejné tlachání o ničem. Má to děj. Kniha je příběh, který ve vás otevře nějakou tajnou komnatu, přímo ve vašem srdci a vy po přečtení budete věřit, že je vše možné. I to, o čem se vám nikdy nesnilo. Autorka dokázala do mě vlít energii, chuť do života, bojovat za to, co chci, až se sama divím, že mne to takto oslovilo.
Ale na druhou stranu, proč ne. V těchto dnech, které jsou pro mne obzvláště těžké, je skvělé narazit na příběh, který vás dokáže zvednout ze země a možná vás donutí si i trochu povyskočit. A to se u mě stalo! A chci mít svůj vlastní kaleidoskop srdce! :)

Takže, doporučuji tuto knihu všem holkám, dívkám, ženám, slečnám, babičkám - já totiž věřím, že vás to chytne za srdce a bude se vám to opravdu líbit. :)
A musím poděkovat nakladatelství Baronet za poslání recenzního výtisku a pokud si tuto knihu chcete koupit, tak můžete přímo tady. Doporučuji :)

Daramegan







Žádné komentáře:

Okomentovat