úterý 2. února 2016

Harry Potter a vězeň z Azkabanu - J. K. Rowling

Autor: J. K. Rowling
Nakladatelství: Albatros
Počet stran: 386
Překlad: Pavel Medek

"PÁN TEMNOT SE SKRÝVÁ O SAMOTĚ A BEZ PŘÁTEL, OPUŠTĚN SVÝMI NÁSLEDOVNÍKY. JEHO SLUŽEBNÍK POSLEDNÍCH 12 LET STRÁVIL V ŘETĚZECH. DNES VEČER, JEŠTĚ PŘED PŮLNOCÍ, SE TENTO SLUŽEBNÍK OSVOBODÍ...

Harry Potter a jeho kamarádi Ron a Hermiona jsou už ve třetím ročníku školy čar a kouzel v Bradavicích. Harry se nemohl dočkat začátku školního roku, když ale přijede do Bradavic, panuje tam napjatá atmosféra a strach. Proč? Na svobodu uprchl vězeň z Azkabanu, nebezpečný vrah Sirius Black - prý nástupce lorda Voldemorta. Pána zla. A stopa vede - kam jinam než do školy v Bradavicích.

No, krucipísek... :)) Jedna kniha lepší než ta předchozí. Opět jsem se výborně bavila, přečetla knihu za dva dny a už teď se nemůžu dočkat, až se vrhnu do dalšího dílu. Na to, jak jsem byla skeptická k těmto knihám, teď už vzpomínám s úsměvem na rtech...

V tomto díle se opět setkáváme s Harrym a zjišťujeme více informací týkajících se smrti jeho rodičů - což je velmi ohromující (pro mne teda určitě) :)
Jak zatím v každé recenzi nadávám na Malfoye, tak dnes to nebude jinak. Opět se utvrzuji v tom, že nejlepší by bylo pověsit ho za k...e do průvanu, rozkrájet a rozčtvrtit. Nevěřili byste, jak mi ten pidi smrad pije krev! Naprosto chápu Rona, že má nervy. :)

Víte, co bych potřebovala, aby v našem mudlovském světě bylo? Hulák! :) Já bych tyto obálky využívala opravdu často! Máte taky někdy pocit, že by se Vám hodila? :)

A v tomto díle je dobrý Wood. Oliver :D Víte proč? To jeho zapálení, to jak prožívá boj o pohár, to je tak fajn popsané, až se člověk usmívá a usmívá... :) A perfektní byly hodiny na obranu proti černé magii s Lupinem! :)) To je borec! :) A stále zbožňuju Hagrida :) hihi :)

Já vlastně ani nemám, co víc bych do této recenze měla napsat, tak to berte spíše jako krátké info o tom, co mi po přečtení zůstalo v hlavě. Nemůžu napsat víc, protože bych prostě vyzradila plno věcí a ono by to potom, aspoň pro některé, nebylo to pravé ořechové. A já jsem z knihy tak nadšená, že bych opravdu vyžvanila asi vše :D

Přečíst si tuto knihu byl zážitek, obrovský, všem co nečetli, doporučuji! :)

Pěkný večer,

mudla (bohužel!)
Daramegan

Žádné komentáře:

Okomentovat