sobota 29. dubna 2017

Výsledky velké dubnové soutěže

Tak je to tady, přátelé :-)

Včerejším dnem padla poslední anotace a vy jste každý den hádali, o jakou knihu se jedná. Celkově to bylo 26 různých knih a já doufám, že někteří z vás našli i nějaký ten tip, co číst v budoucnu. :-)

A tady jsou celkové výsledky:


Máme jasného vítěze, s celkovým počtem 5 bodů vyhrála:

MICHAELA HANŽLOVÁ

Na začátku soutěže jsem také slíbila, že výherci budou tři, pokud má skupina na FB překročí hranici čtyřset "lajků", což se taky stalo.

O další dvě místa se tedy popraly:
Jarmila Hašková
Anežka Doubková
Pavla Velehradská

A protože jsem to opět nechala na random.org, přiřadila jsem čísla, tak jak vidíte jména, 1,2,3 a random mi vybral černého petra - to jest dáma, která, bohužel, vypadá ze hry o výhru. A bylo to číslo:
Takže druhé a třetí místo získává:

ANEŽKA DOUBKOVÁ A PAVLA VELEHRADSKÁ


Výherce prosím o kontaktování na email: daruska.k@gmail.com, kde se dohodneme na výhře.

Všem ostatním děkuji za účast a už 1.května startuje nová soutěž s Albatrosmedia.cz, kde budou výherci rovnou čtyři. Tak sledujte blog! Ať vám to neunikne. :-)

Ještě jednou díky a mějte se krásně,
Daramegan

Žádné komentáře:

Okomentovat