neděle 1. května 2016

Vyhlášení FB soutěže

Ahojte,

na mé FB stránce nedávno proběhla taková menší rychlá soutěž. Jelikož jsem překročila 250 liků, což je pro mne neskutečný úspěch, tak jsem se rozhodla to pořádně oslavit. :)
A jak jinak, než potěšit ty, kteří mi k tomuto dopomohli.

Úkol byl jasný. Vyfotit knihu, která je nejvíce zaujala, která je neoblíbenější, prostě nějaký příběh, který jim zůstal v hlavě.

I když musím říct, že jsem účastí byla trochu zklamána, protože když po lidech chcete, aby trochu zapojily fantazii, museli udělat něco navíc, tak už to nebylo takové horké, jako když minulá soutěž probíhala formou odpovídání do komentářů a tam byla účast obrovská. Proto to zklamání.

Ovšem, sešlo se mi pár fotek, které tedy opravdu byly báječné a určitě stojí za zmínku. A jelikož jsme nad tím doma opravdu dlouze uvažovali, rozhodla jsem se odměnit ne jednoho, ale hned tři soutěžící. Oceňuji, že se zúčastnili, že si dali tu snahu potěšit mě fotkou a "nevykašlali" se na mě.

Takže vám představuji tyto tři vítězné fotky.

Na třetím místě se umístila Eva Supová, která připsala komentář, že posílá fotku "nejen" milované knížky. :)



 Evi, gratulace, záložky putují k tobě :)











Na druhém místě je Jarmila Hašková s fotkou:


Jarmilo, můžeš se těšit jak na záložky, tak na nějakou knížku, kterou ti vyberu. :)
















A vítězem se stává......................... PETRA LIGAČOVÁ


Než byla tato fotka vyfocena, tak kniha utrpěla pár odřenin, dvakrát byla shozena a jednou dokonce sfouknuta touto klisnou :) A Peťka si může vybrat knihu, jakoukoliv z mé knihovny.

Všem Vám holky gratuluji, vážím si toho, že jste si daly takovou práci a mě jste udělaly obrovskou radost. Věřím, že i ostatním se tyto fotky líbí tak, jako mě. :)

Přeji krásný prvomájový večer, vítězky budou kontaktovány přímo z FB stránek. :)

Daramegan

Žádné komentáře:

Okomentovat