neděle 1. února 2015

Alice Clayton – Nabíječ – série Coctail = 1 =


Tak toto je oddechovka, která nemá konkurenci.. Je to vtipná kniha, kdy se dá říct, že co věta, to perla.

„Simon je filet mignon a my dva, přiznej si to, lásko, jsme spíš buřty s cibulí“

 Caroline je holka, která má dokonalou práci, co ji baví, má dvě dokonalé kamarádky, které vždy stojí při ní, má věrného domácího mazlíčka, kocoura Clivea a má dokonalý byt. Jediné, co ji chybí k totální dokonalosti je chlap, ale ona vlastně ani žádného chlapa nechce a nepotřebuje.
Na druhé straně zdi bydlí Simon, soused, spolubydlící, který má dokonalé tělo, partnerek dostatek, dva dokonalé kamarády, dokonalou práci, která je i jeho koníček, dokonalý byt a taky mu vlastně vůbec nic nechybí.

„No jo, chlapi. Do něhu se dokážou podepsat oba dva. Otázkou ovšem zůstává, kdo by zvládl větší písmena.“

A jak to tak bývá, těch dvou se cesty zkříží… Začne to nenávistí, pokračuje příměřím… A tím to začíná, je to knížka, kdy se smějete od ucha k uchu, lidi kole Vás na se tupě po Vás otáčejí a přemýšlejí, co je tady k smíchu.  Několikrát jsem se přistihla, jak se směju, pusa od ucha k uchu a taky, což bylo ještě vtipnější, já se smála nahlas!! Ano, tak nahlas, jak kdyby mi někdo, sedící naproti mně vyprávěl vtip, a já bych se tomu smála, některé fráze byly tak vtipné, že jsem nevěřila, že to opravdu je tam napsané.

Co děj? Děj byl takový hezký, milý, myslím si, že nikoho nepohorší, ale na druhou stranu nikoho neoslní. Je to klasická romantická „pohádka“, ale s vtipným komentářem, vtipnou pointou a hlavně, děj se netáhne, jako by autorka měla pořád o čem psát, chtěla rok nacpat do týdne v knížce a přitom se ji to náramně podařilo.

"To je jak líbat vyřezanou dýni. Co se tak culíš?"

Jen, abych byla upřímná, přeskakovala jsem některé fáze knihy a to ty, kde byl detailně popsán sex.. Jsem z toho už docela naštvaná, jak to v každé knize musí být, vypsáno, kdo komu co kde.. Nejsem ten typ, který si potřebuje pročítat, jak někdo někoho dělá jazykem, nebo ho má až v krku, ale na druhou stranu, docela chápu, proč to v těch knihách je, protože většina dnešních dívek a žen právě po tomto touží. Jak říkám, já ty stránky přeskakovala, ale jsem spokojená s tím, že takovýchto stránek tam bylo cca 20, za což autorce děkuji, nestačily mi ty stránky zkazit perfektní dojem o vtipné, komické, milé knížce.

Příjemná oddechovka, kterou jsem měla přečtenou za den a myslím, že i když teď ji mám v e-book formě, nesmí mi chybět v tištěné a hned objednávám, bude mít místo v knihovně, hlavně kvůli těm vtípkům, kterých tam je opravdu dost.

A taková malá perlička, těšte se úplně na poslední odstavec. Ten mě totálně dostal do kolen a to v dobrém.


Doporučuju! Vřele doporučuju!

Žádné komentáře:

Okomentovat