středa 7. února 2018

Soutěž o podepsanou trilogii autorky Jenny Han

Ahoj přátelé a čtenáři,

dnes pro Vás mám jednoduchou soutěž. Po poslední, u které jste se mnozí zapotili, by tato měla být pro Vás procházkou růžovou zahradou.

Nejdříve bych ráda poděkovala vydavatelství Albatrosmedia.cz za knížky, které mi poskytlo do soutěže a které také bude posílat výherci.






!SOUTĚŽ O PODEPSANOU TRILOGII VŠEM KLUKŮM,
KTERÉ JSEM MILOVALA!





Pravidla:
* Soutěž trvá od 7.2.2018 - 28.2.2018
* tuto soutěž dělám pro mé pravidelné čtenáře, takže pokud chcete soutěžit, je nutné být tím čtenářem :-)
* plusové body získáte za sledování mého blogu na Facebooku nebo na Instagramu

Ano, v osudí může vaše jméno skončit hned třikrát, takže šance se vám bude rapidně zvyšovat! :-) Jen do toho! :-)


A teď to nejdůležitější, co musíte udělat, aby jste vyhráli:

1) napsat mi do komentáře své jméno nebo přezdívku
2) email, kam vám můžu kontaktovat v případě výhry
3) kde a pod jakými jmény mne sledujete

a za 4) jak byste nejoriginálněji, nejvtipněji řekli nebo dokázali, že někoho milujete?





Tak a to je vše, jednoduché, viďte?
Losovat budu pomocí random.org.

Výherce bude mít 72hodin na to, aby mi odepsal na email, v případě, že se tak nestane, budu losovat znovu.

Všem Vám držím palce a těším se originální vyznání! :-)




Mějte se báječně,
Daramegan

Žádné komentáře:

Okomentovat