sobota 28. října 2017

Bookport - co to? A proč?

Ahoj přátelé,

před nějakou dobou mě Bára z nakladatelství Cosmoplis požádala o malou službičku (a co bych pro ni neudělala - nemožné ihned a zázraky do dvou dnů :-)). Chtěla, abych se podívala na Bookport, abych zjistila, co to je, na co to je, k čemu to je, proč to je a tak dále... Dostala jsem VIP přihlášení - heč! ale jen na měsíc - tak nesmutněte a nezáviďte.. a začala jsem zkoumat ten Bookport.


O co tedy jde?...

Bookport jsou stránky, které slouží jako online knihovna. Za určitou částku si můžete po celý měsíc nerušeně číst všechny knihy, které různá nakladatelství nabízejí. Velkou výhodou je, že tato služba funguje nejen na pc, ale také na mobilu či tabletu a je podporována i když jste offline. Velmi oceňuji.

Mi osobně trochu vadila nepoužitelnost čtečky. I přesto, že se jedná o eknihy, tak do čtečky si je nestáhnete (jasně, tomu rozumím, přeci jen by potom Bookport ztratil smysl), ani přes webové rozhraní čtečky jsem se tam nedostala. Takže, jednoznačně, Bookport je online i offline knihovna pro ty, kteří nemají čtečku, ale touží si v pohodlí ze svého tabletu, mobilu či pc přečíst pořádně dobrou a zábavnou knihu.

Jaké nakladatelství tam najdu?...


Tak tady máte komplet seznam, který se na mě vyvalil, když jsem si zadala knihy a ve výběru vše. Myslím, že si hodně lidí přijde na své, a další nakladatelství se budou postupně přidávat.

Kolik to stojí?...

Nikdo vám nic v dnešní době nedá zadarmo. Kolik tedy budete platit? Záleží na tom, který balíček, jakou možnost předplatného si zvolíte, ta nejlevnější verze stojí 199 Kč/měsíc. Pokud chcete přesně vědět, jaká verze a za kolik je pro vás ta nejideálnější, tak klik sem. Jsou zde přehledně vypsány nejen ceny jednotlivých balíčků, ale co dané balíčky obsahují.


Aplikace do mobilu, o které jsem již psala, je plně vyvinuta pro všechny mobilní telefony, takže si ji můžete stáhnout jak na App Store, tak na Google play či Windows store. Ikonka této aplikace vypadá takto:

Když celé dojmy shrnu, tak mi Bookport přijde rozhodně přehledný a velmi se mi líbí ta myšlenka velké online knihovny. Až se přidají další a další nakladatelství, tak to bude monumentální, ale už v tuto chvíli díky mé oblíbené Gradě, Cosmopolisu a Epochy je Bookport hoooodně přitažlivý. Stále mě totiž fascinuje, že za 199,-Kč si můžu přečíst knihy, za které bych utratila klasiky u prodejce kolem tisícovky. Novinky tam jsou načítány automaticky, takže o nic nepřijdu. Samozřejmě je zde i možnost zaregistrovat svůj email, aby mi novinky chodili do něj.

Dle mého názoru nic nebrání mé registraci, která už tedy nebude VIP, ale budu prostý a obyčejný zákazník za 199,-kč  měsíčně, ale s pořádnou náloží knih. A jak víte, knih není nikdy dost. Ať už to jsou papírové nebo ebook, pořád budu mít málo. Tak s pocitem, že jsem členem Bookportu a najednou můžu vlastnit o stovky, dokonce tisíce knih více, mi bude líp. :o))

Určitě se podívejte na tuto službu, vyzkoušejte, částka to není vysoká a závislost vysoká je... :-)

Díky za přečtení a mějte se fajn!
Daramegan

Žádné komentáře:

Okomentovat