úterý 19. ledna 2016

Knižní nadílka


Ahojte všichni..

za tu dobu, co mám blog, jsem snad jednou, jedinkrát, dávala sem fotky tzv. unboxingu. Pak jsem se na to "vykašlala", protože mi to přišlo zbytečné. My osobně to nic nedávalo. Aspoň jsem to tak cítila. Ale člověk míní, časy mění. Dostávala jsem zprávy (tím nemyslím, že jich bylo sto a že jsem tak oblíbená :D ), ale pár jich bylo, ve kterých jste se dotazovali, jaké knihy jsem si koupila, které jsem dostala na recenzi, co mám v plánu číst atd.

A protože chci Vás potěšit a taky se i trochu pochlubit, rozhodla jsem se i já začít dávat články ohledně mých nových knih. Nebudu ovšem dávat knihu za knihou, ale vždy udělám takový týdenní průřez - i když někomu se to může zdát za týden hodně. :) Já ale pracuji v Levných knihách, jsem vášnivý sběratel knih a kupec samozřejmě... :D takže se nedivte počtu, je to u mě docela normální. :)

Tak jdeme na to :) A doufám, že si tyto články u Vás tedy získají oblibu. :)


Takto vypadá celá moje nadílka od pondělí, myslím, že pro tento týden to je vše, i když nikdy neříkej nikdy, že? :D

Jsou tam tyto knihy:
Stepfordské paničky - Ira Levin
Oficiální anotace: Jaké tajemství skrývá rezidenční městečko Stepford za nablýskanou fasádou svých luxusních domů? Co vede zdejší muže k tomu, aby trávili veškerý volný čas v uzavřené společnosti pánského klubu? Vždyť v jídelnách a ložnicích jejich útulných domovů na ně čekají ženy, které bezezbytku naplňují ideál amerických manželek - jsou krásné, oddaně milující a své povinnosti zvládají na jedničku. Když se do Stepfordu nastěhuje Joanna Eberhartová se svým manželem Walterem, úspěšným právníkem, ještě netuší, že sen o skvělém životě se může snadno změnit v noční můru... (výprodej bux.cz)

Hups :)) Tyto jsem vyfotila naopak - snad vám to nevadí :D
Každopádně obě jsou od Anne Holtové a tvrdí o ní, že je to kmotra moderního norského kriminálního románu.
Slepá bohyněPrvní díl z velice úspěšné kriminální řady od nejlepší norské autorky, bývalé ministryně spravedlnosti, která realisticky, nesentimentálně a mimořádně barvitě odhaluje, jak studená temnota panuje ve Skandinávii. Holtová dokázala vytvořit vskutku brilantní hrdinku, nebývale zajímavou, komplikovanou a nepříliš sympatickou Hanne Wilhelmsenovou. Bohyně spravedlnosti je slepá, a tak musí Hanne a její kolegové odvést práci za nic. Ocitáme se ve víru vyšetřování vraždy, která je spojená s obchodem s drogami. Postupně se rozplétá korupční aféra a nitky vedou až na ta nejvyšší místa. Prestižní ocenění Rivertonprisen za nejlepší norský krimi román roku 1994.
Požehnáni ti, kdož žízníSyrová a velmi autentická kriminálka ze současného Norska. Napadlo vás někdy, co dělá po nocích váš sympatický soused?
(levné knihy, každá 39kč)


Další je série novel ke Škole noci od P. C. Cast a Kristin Cast. Anotace vám psát nebudu a jestli se divíte, proč jsem si je koupila, tak byste měli vědět, že Škola noci byla první série, Označená byla první kniha, kterou jsem přečetla a po ní chtěla další - prostě mě tyto knihy dostaly tam, kde jsem teď - probudily ve mě vášeň ke knihám!! :)) A musí být v knihovně! Mají čestné místo. :)



Další kousek Angelopolis je od Danielle Trussoniové a anotace zní: Uplynulo deset let od chvíle, kdy se Verlaine díval, jak Evangeline letí z Brooklynského mostu, a pohled na její křídla byl zradou, která ho stále trápí. Nefilim jsou opět na vzestupu a spřádají plány na výstavbu vlastního ráje – zvaného Angelopolis – zuřivě pronásledovaní Verlainem, jenž změnil povolání a stal se lovcem andělů. Jakmile se však na scéně znovu objeví Evangeline, přepadnou Verlaina pochyby, které ještě posílí, když je síly mocnější než sami Nefilim táhnou od Paříže přes Petrohrad až do odlehlých oblastí Sibiře či na pobřeží Černého moře. (výprodej bux.cz)



Další kniha je takový dar-nedar. :)) Koupila jsem ji mému skoro-manželovi :D, protože se dal na čtení - ano, všichni se u nás diví, že to dělá, že čte, ale už to tak je. A prostě si myslím, že se mu bude líbit, ale tak přečtu si ji já a bude v mé knihovně, a to se počítá, ne? :)) Robokalypsa - Daniel Wilson
Anotace: V ne příliš vzdálené budoucnosti se vyspělé technologie řídící svět lidí obrátí proti svým stvořitelům. Za pomoci superinteligentního stroje zvaného Archos se jim podaří téměř kompletně vyhladit lidstvo; ti, co přežili, však ukryti chystají odvetu… Sci-fi technothriller o zoufalém boji člověka proti vzpouře strojů – zdá se to jako otřepané téma, Daniel H. Wilson, původním povoláním inženýr robotiky, ho však dokázal zpracovat tak lákavě a originálně, napínavě, drsně a zároveň humorně, že se jeho námětu chopil slavný Steven Spielberg a natáčí podle něj film. (výprodej bux.cz)



A poslední fotka ukazuje sérii Děsivé splynutí od Jill Hathaway
Vidím to, co vrahVee Bellová si je naprosto jistá, že sestřina kamarádka Sophie nespáchala sebevraždu. Byla zabita. Ona to ví, protože tam byla. Vee má narkolepsii, během záchvatů ale neupadá do spánku. Když omdlí, ocitá se v hlavě někoho jiného a prožívá život skrz jeho oči. Vklouzla například do hlavy své sestře, když podváděla při testu z matematiky, do učitelovy, který pil před začátkem hodiny. Nic ale Vee nepřipravilo na to, co se stalo jedné říjnové noci… ocitla se v hlavě někoho, kdo držel v ruce zakrvácený nůž, a stál nad Sophiiným tělem. Vee přímo zoufale touží někomu sdělit své tajemství, ale kdo by jí věřil? Zní to tak šíleně, že to nedokáže říct ani kamarádovi Rollinsovi, natož policii. Rollinsovi to ale říct stejně nemůže, protože teď už se moc nestýkají, Vee totiž tráví čím dál tím víc času se Zanem. Zamotaná do nebezpečí a děsivých lží, musí Vee sama odhalit vraha dříve, než udeří znovu.
Nepřítel v mé mysliStředoškolačka Vee má mimořádnou schopnost - během stavů bezvědomí se ocitá v těle jiných lidí. Svoje nadání se učí postupně ovládat. Najednou se ale probudí za volantem auta, které se řítí do neznáma. Zdá se, že se někdo "naboural" do jejího vědomí a snaží se ji ovládnout. Kdo je tento vetřelec? Proč se pokouší Vee sledovat a kontrolovat její mysl?
(levné knihy, každá 39kč)

Tak... To by tedy bylo vše... Líbí se vám článek? Četli jste nějaké z těchto knih? Nebo se chystáte? Budu ráda za každou zpětnou vazbu, ať vím, jestli to cenu má nebo ne. :)

Díky,
Daramegan

Žádné komentáře:

Okomentovat