sobota 21. března 2015

Colleen Hoover - Ztracená naděje


Celý příběh Sky očima Deana Holdera.
Nebudu popisovat děj, t bych se opakovala, ale budu se věnovat tomu, jak na mě kniha působila. A k tomu můžu napsat jen jednu větu - "Á, do pekla!"


Příběh Sky byl silný, plný zvratů, překvapení a zanechal ve mě takový zvláštní pocit štěstí a zároveň frustrace.
A příběh Deana je pro mě to stejné, ale ještě znásobené. Ty emoce, pocity, které byly na stránkách, jeho myšlenky, jeho postoje, to bylo pro mou "dívčí" duši pohlazení, balzám, protože při představě, že nějaký kluk by měl mít takové myšlenky, když mě vidí, mám husí kůži, ještě k tomu přestávám dýchat a přihlouple se směju.

A když si vezmu, že při jedničce jsem nebrečela, tak konec této knihy jsem doslova prořvala, potoky slz :D Protože Deanovi dopisy jeho mrtvé sestře Less jsou napsané s něhou, která Vás osloví a na posledních pár stránkách najdete něco, co jste nečekali a doslova Vám to vyrazí dech.

Doporučuju tuto knížku číst hned po první, ať si to můžete užít tak nějak uceleně.

Colleen nezklamala, super zážitek! :)

Pěkný víkend přátelé,
DaraMegan

Žádné komentáře:

Okomentovat