pondělí 4. května 2015

Pád noci - Alexander Stainforth

Autor: Alexander Stainforth
Nakladatelství: Čas
Rok vydání: 2015
Počet stran: 200

Oficiální anotace: Rachel Adamsová unikla před dvanácti lety ze spárů sériového vraha. Traumatický zážitek ji natolik poznamenal, že se rozhodla soustředit jen na svou kariéru. Ta se však nevyvíjí očekávaným směrem. Rachel tedy využije pracovní nabídku svého přítele Charlieho Parkera a odjíždí do Kanady, kde si konečně přiznává, co k Charliemu cítí. Jejich láska ji osvobozuje od minulosti a naplňuje ji štěstím, které dosud nepoznala.
Krátce poté jí však někdo začne usilovat o život. Někdo, kdo ji velmi dobře zná a kdo se neštítí použít jakékoli prostředky k tomu, aby mu patřila. Kolo zběsilých událostí se roztáčí a Rachel si musí vybrat, komu uvěří. Bude to agentka FBI, která Charlieho označila jako podezřelého, nebo temný přízrak s rudýma očima, jenž už jí jednou zasáhl do osudu?
Rachel ví jediné – konec je nablízku a ona musí udělat všechno pro to, aby zachránila nejen svou duši…

Můj názor:

4* !! Proč jich není pět? Protože začátek knihy mne docela odrazoval, nemám ráda až takové to přesladké konání, romanťárny na druhou, teda mám ráda, ale musím mít na ni náladu :) Od této knihy jsem očekávala napětí a prvních pár stránek to nepřicházelo a já... začala ztrácet naději....
Ovšem, jak se říká, naděje umírá poslední. Po těch pár romantických stránkách to začalo a víte co? Bylo to skvělé! Bylo to napínavé, bylo to děsivé a co víc, jednou tam autor zařadil šibalsky něco, co berete za normální děj, ale on to vlastně normální děj není a jak to zjistíte, tak se fakt naštvete, tak jako já :D ale v dobrém slova smyslu!

Cca od nějaké té 60té stránky jsem si knížku luxusně užívala a byla to jízda. Líbil se mi nápad, líbilo se mi spojení nadpřirozena, které stojí proti realitě dnešních dnů. 
Rachel je poznamenaná únosem, ale musím říct, že, jak jsem byla zvyklá na uplakané hrdinky, které měly nějakou tu bolístku, tak ona je cool :) Charlie je dokonalost sama o sobě, co si budeme nalhávat a John? Takové vydání George Clooneyho :) Tak nějak si ho představuji v mé hlavě, né George, ale Johna Scotta :)

Celkově se mi kniha líbila moc a musím říct, že jakmile se dostaneme k dvojce, budu mezi prvníma, kdo si ji koupí :)
Patří mezi ty knihy, které jsem přečetla a nelituji, že jsem je četla. Pecka zážitek, svědčí o tom i doba přečtení. Jedna neděle. :)

DaraMegan


Žádné komentáře:

Okomentovat