čtvrtek 12. března 2015

S láskou Rosie - Cecilia Ahern


Rosie... sedmileté děvčátko, které žije s rodiči v Dublinu..
Alex ... sedmiletý klučina, kteřý žije s rodiči v Dublinu..

A oni jsou nejlepší kamarádi. A chodí spolu do školy, kde společně zlobí. A chodí spolu ven a zlobí.. A jsou spolu pořát!! ... Pardon POŘÁD! ...

Pak najednou konec.. Alex odjíždí s rodiči do Bostonu, kde jeho rodiče dostali lepší práci a musí se s Rosie rozloučit...

Zvládne to jejich přátelství? Zůstanou v kontaktu? Píšou si emaily, volají si, ale co jejich vztah? Co jejich city? Najdou k sobě cestu jako pár nebo zůstanou kamarádi? Uvidí se zase?



Tato kniha je poskládána z emailů, dopisů, chatů a musím říct, že nejdříve jsem měla problém se začíst a uvědomit si, kdo komu co píše, přišlo mi to nepřehledné, ale po pár stránkách jsem si zvykla...ovšem...
Tato knížka má ten problém, že ze začátku je svižná, vtipná, má děj, ale čím více se blížíme ke konci, tím více se rozhovory prodlužují a děj začíná slábnout a táhnout se. Ke konci jsem se trochu nutila ji číst, je pravda, že jsem byla zvědavá, jak to s Rosie dopadne a proto jsem ji neodložila.



Je to zvláštní, protože v dětství věříš, že dosáhneš všeho, po čem toužíš a podíváš se všude, kam chceš. Žádné hranice neexistují. Očekáváš nesplnitelné věci, věříš v zázraky. Potom dospěješ, a tvoje naivita vezme za své. Na cestě za duhou narazíš na realitu života a uvědomíš si, že se nemůžeš stát tím, čím bys chtěl, a musí ti stačit o trochu míň.

Když bych měla hodnotit, tak tedy 3* z 5* a to pro ty dlouhé pasáže, táhnoucí se děj, ale pokud by záleželo na Rosie a Alexovi, jim bych dala plný počet, těm dvěma mamlasům, byli naprosto sladcí.

Knížka byla zfilmována pod stejným názvem, na něj se s chutí podívám, ale ne hned..
Nechám si to trochu rozležet.


Krásný večer
Vaše DaraMegan

Žádné komentáře:

Okomentovat