neděle 1. března 2015

Bouchání po druhé aneb jak pokračuje Růžová košilka a Nabíječ :)

Alice Clayton - Roštěnka



Caroline žije svůj život se Simonem, Neil se Sophií a Mimi s Ryanem. Tři nejlepší kamarádky, tři nejlepší kamarádi a tři vztahy, které klapou, jak mají… Nebo ne?!

Simon dál jezdí po focení, Caroline pracuje jako divá, a jako by toho nebylo málo, tak Jillian, její šéfka, odjíždí na svatební cestu, doufá, že se brzo vrátí, ale Jillian mění plány a je pryč déle… Takže Caroline je nejen stále designérka, ale k tomu i šéfová na nějakou tu dobu a to samozřejmě nese další problémy, které musí vyřešit…

A pak se něco stane.. Simon musí jet do svého rodného města na sraz školy, vezme Caroline sebou a tam se seznámí s jeho bývalými spolužáky, kamarády, kamarádkami.. Zjistí, že Simon byl populární na škole a patřil mezi „elitu“.

Po návratu ze srazu Simon začne odmítat zakázky focení, nikam nejezdí, do toho se musí Caroline odstěhovat ze svého bytu, který má po Jillian, musí přežít vánoční večírek, musí za rodiči na díkuvzdání, ztratí se Clive… Všechno se ji začne hroutit, Simon se chová divně, její sny padají jako domečky z karet a to se musí projevit na jejím chování – a s kým jiným se začít hádat, než s tím, kdo je na ráně a je to Simon? Vše má své pro a proti..


Knížka je skvělá, není sice již tak zábavná jako první díl, kdy jsem se opravdu smála nahlas a pořád, ale jsem ráda, že jsem si ji přečetla. Sem tam se tam objeví hlody, které stojí za to, ale je jich po skromnu. Taky trošku pokulhává děj, jako takový je vyvíjející se, ale nemá ten švih, ten spád jako v prvním díle. Možná si troufnu říct, že je to trošku uměle nadstavená kniha, kdy ale z mála autorka zvládla trochu víc.

Ale každopádně, za co jsem ráda, je Clive! Protože mít takovou kočku asi chce každý. Kdyby to nebyl kocour jen v knize, ale byl živý, tak ho koupím i kdyby za něj chtěli miliony. Ten kocour mě stoprocentně v knize vždy rozesmál.

Ovšem, neberte to jako negativní recenzi, Růžová košilka a Nabíječ s kladivem (pochopíte, až si tento díl přečtete) jsou skvělí.

Nedám plný počet hvězd, ale 4 si určitě zaslouží.

A budu ráda, když mi napíšete, jak na Vás knížka působila, jestli jen já mám pocit uměle vytvořeného druhého dílu nebo se mýlím.


Děkuji za pozornost,

DaraMegan

Žádné komentáře:

Okomentovat