středa 4. února 2015

Lucy Diamond - Kavárna na pláži


Evie Flynn je černá ovce rodiny. Je jí 32 let, má sice chlapa, ale její život, jednoduše řečeno, nestojí za nic. Nemá pořádnou práci, stále pobíhá po brigádách, které ji shání pracovní agentura, nemá vysokou školu a navíc, má dvě sestry, které jsou v tomto směru dokonalé. Manžel, děti, škola a pořádné zaměstnání.

Evie to trápí, má pocit, že její život ji prokluzuje mezi prsty… Všechno změní smrt její tety Jo, která ji přenechá na starost kavárnu na pláži, 4 hodiny od Oxfordu, kde žije se svým přítelem v jeho bytě. Smrt Jo ji velmi zasáhne, a když se rozhoduje, co s dědictvím udělá, začíná ten správný děj knihy.
Má kavárnu prodat? Má zklamat Jo, která v ní vidí její novou majitelku? Nebo má kavárnu převzít, ale tím pádem se odstěhovat od přítele a žít vztah na dálku? Zvládne vůbec takovou zodpovědnost?

Tato kniha je velmi milá, hlavně je to kniha, ve které se uvidí každá žena, která neví, jestli to, co dělá, je to pravé ořechové. Je psána jednoduše, a právě tím způsobem, že Vám přiroste k srdci. Autorka Lucy Diamond je pro mě opravdu diamant.

Nezklamala mě, co se týče děje, a i když je chvilkami děj předvídatelný, je to napsáno tak, že v tu chvíli jsem přemýšlela, jestli opravdu to tak bude, jak si myslím. Chytla mne za srdce. Je tam romantika, které není nikdy dost, ale přitom to není ta přeslazená kniha. Je tam akce, kdy jsem se chytala za hlavu a říkala si, to snad néééé. A právě v těchto chvílích, které mne takhle překvapily, jsem byla ráda, že tuto knihu čtu.

Vám, kteří ji ještě nečetli ji doporučuju, je to příjemná oddychovka, kterou máte přečtenou za den, ale věřím, že nebudete litovat času stráveného v kavárně, na pláži, s hrnkem kávy a musím se přiznat. Kdykoliv tam byla zmíněna káva, tak já si ji šla udělat doopravdy. Nakažlivá knížka.

Samotná autorka mě tak překvapila, že na podzim si hodlám přečíst její další knihu, která bude vycházet: Já a pan Jones. A upřímně, už teď se těším na ni.

Děkuji za pozornost

Vaše DaraMegan

Žádné komentáře:

Okomentovat