sobota 14. února 2015

Knižní výzva tak trochu jinak DĚKUJI :))


                            Tak jsem se trochu rozhodla, že si dám takovou svou knižní výzvu, ale na druhou stranu, dá se říct, že je to výzva i pro Vás :) 

Do konce roku máme 10 měsíců.. A já si vymyslela, že budu číst nejen to, co mám v plánu, co právě číst budu, ale chtěla bych něco speciálního - a to je právě ta vaše výzva

Prosím, prosím, smutně koukám :) 
Výsledek obrázku pro prosící pes
Napište mi, sem do komentářů, knížku, na každý měsíc jednu, kterou bych si měla přečíst v určitém měsíci.. Ať už se odehrává v létě, v zimě, je tam datum daného měsíce, je tam hlavní hrdinka nebo hrdina jménem, co odpovídá měsíci v roce, je tam děj odehrávaný na jaře.. v zimě...

No, myslím, že jste do určitě pochopili, takže teď už jen čekám, co mi napíšete. A na každou knihu potom napíšu recenzi :) A článek budu pravidelně aktualizovat, abyste měli přehled, který měsíc mi chybí ještě :) Takže zapněte, při sobotě, mozkové závity a díky už předem za Vaše tipy :)

Vaše DaraMegan

Březen = Deník Bridget Jonesová (Helen Fielding) Děkuji Albert Hadáček (www.geekology.cz)

Duben = Duben v Paříži (Michael Wallner) Děkuji Jana Lednová

Květen = série New Species (Lauren Dohner) Děkuji Anji Aiko

Červen = Amy a Roger: Na cestě (Morgan Matson) Děkuji Marcia

Červenec = Násobky sedmi (Holly Goldberg Sloan) Děkuji Radana Vaňková

Srpen = Léto odhodlání (Barbara Delinsky) Děkuji Iwik Pásková

Září = série Bratrstvo černé dýky (J.R.Ward) Děkuji Marcia

Říjen = Můj sluha pes Děkuji Lida

Listopad = Dcera sněhu (Eowyn Ivey) Děkuji Jana Lednová

Prosinec = Sněžná slepota (Ken Follett) Děkuji Iwik Pásková