středa 10. srpna 2016

Dohoda s láskou - R. L. Mathewson

Autor: R. L. Mathewson
Rok vydání: 2016
Nakladatelství: Mladá Fronta
Počet stran: 242

"Čím ses mě to do háje právě pokusila otrávit?" uhodil na ni. Pořád ještě lapal po dechu. "Hele", odsekla opřela si ruce o své rozložité boky. "Nikdo tě nenutil, abys mi ho sebral!" (jedná se o jablečný muffin - pozn. recenzenta)

Zoe už se dávno smířila s tím, že se jí smůla lepí na paty. Takže když přijde o práci a s jejím životem to začne jít z kopce, nečeká ani, že by se to mělo zlomit. Nemá co ztratit, a tak přistoupí na návrh svého nemožného souseda a uzavře s ním dohodu. Nezávaznou a takovou, která prospěje jim oběma a nikomu neublíží. Jako většina Bradfordů má i Trevor slabost pro jídlo, a nejen pro ně... Jenže chce dokonalou ženu a ze svých požadavků nehodlá slevit. Když si ke své hrůze uvědomí, že se mu myšlenky podezřele často stáčí k jeho baculaté sousedce, poněkud zneklidní. 

Tohle bylo ták sladký! A byly tam i štěnátka! :-) Teda, vážení čtenáři, já se přiznám, že už dlouho jsem nečetla romantickou knížku, kde by byla nějaká ta erotika, s takovým nadšením a s takovou vášní jako tuto. To, jak autorka dokázala vykreslit příběh Zoe, která to neměla lehké, ale přitom se zvládala se vším prát sama, bylo opravdu moc fajn. Neměla jsem chuť ji litovat, neměla jsem chuť ji nafackovat, protože jsem přesně věděla, co se ji honí hlavou a proč reaguje tak, jak reaguje. Normálně jsem se do ní vžila a to je to, co chce každý čtenář od své knihy. Ztotožnit se buď s postavou nebo s dějem, s tím jak to probíhá, jakým směrem se to ubírá... Mi tato kniha sedla na sto procent! :-)

"Trevor byl příliš zaneprázdněný obdivováním své malé nájemnice, takže skoro nepostřehl, co řekla. Když její slova zaregistroval, usoudil, že se kvůli hluku prostě přeslechl."

Kniha je napsána neskutečně poutavě. Co stránka, to perla. Nastává salva smíchu. Poté, co se uklidním, otočím stránku, čtu a najednou... Zalapám po dechu a opět se směju... Poté smích vystřídají slzy... Poté se opět usmívám.... Pak brečím a pořád tak nějak dokola. :-) Ony se ty emoce u čtení střídaly jako na obrtlíku. Co k tomu mám psát, je to prostě skvělé a musíte si to přečíst! :-)

I přesto že příběh sám o sobě mi přišel takovou trochu kopií Nabíječe a Roštěnky s filmem Kamarád taky rád (mimochodem, ta herečka má nádherný oči - viděli jste?!) :-) tak přeci jen je to četba, která se neomrzí, nemáte chuť ji srovnávat, protože ty vtípky tam jsou naprosto originální. No, si vezměte během půl hodiny!! v ději: 1) dostat vyhazov z práce
                                                            2) nechat se ošplíchnout z kaluže jedoucím autem
                                                            3) zlomit si podpatek na botě
                                                            4) druhou botu ztratit
                                                            5) totálně si rozbít okýnko u auta.....
.......
Jo a o tom to je! Tahle kniha vás bude bavit, je to jednoduchá četba, třeba na deštivý den, jako je ten dnešní. Zákusek, chcete-li jednohubka, která mi ale zanechala takový lehký, spokojený pocit u srdce, že i když žijeme v bláznivém a místy zlém světě, tak aspoň příběhy v knihách končí tak, jak mají. S lehkostí knihu dočítám, s klidem vám sepíšu recenzi a myslím, že si půjdu lehnout a nechat si zdát o Trevorovi (protože metr devadesát vypracovaných svalů..... :-)))

Za recenzní výtisk velmi děkuji nakladatelství Mladá Fronta a určitě, pokud chcete romantiku, uklidňující a milý příběh, tak si knihu objednejte přímo tady. Fakt za dobrý peníz. Další plus. :-)


Mějte krásný den!
Daramegan


Žádné komentáře:

Okomentovat