sobota 24. ledna 2015

Chystám se číst :)



 Leden 2015

Tohle jsou knížky, které se chystám přečíst v nejbližší době.. Nyní jsem v polovině Proroka od Amandy Stevensové, třetí díl skvělé duchařiny J
Nabíječ a Roštěnka od Alice Claytonové mě láká hlavně kvůli perfektních obálek a recenzí ostatních čtenářů a bloggerů, jelikož podle nich je to báječné a vtipné počteníčko, takže se nemůžu dočkat J

A Mé sladké šestnácté století od Rachel Harris z toho důvodu, že v minulosti jsem četla od ní Démoni z Hex Hall, sice je to spíše pro mládež, ale mi se to líbilo a dobře se to četlo, tato knížka je novinka, ani ne tak v knižním světě, jako v mém, takže je čas se do ní opřít a jelikož je ze série tří knih, tak můj hlavní úkol bude vlastnit i následující díly – úkol měsíce J


Žádné komentáře:

Okomentovat