sobota 5. září 2015

Divotání - A. G. Howard


Autor: A. G. Howard
Rok vydání: 2015
Orig. název: Unhinged
Počet stran: 432
Nakladatelství: CooBoo

Musím se Vám všem s něčím svěřit... Držím to v sobě už strašně dlouho a dnes přišel čas k tomu, abych se přiznala, řekla Vám pravdu... Jsem závislák - závislá na šepotání a divotání. Závislá na Morfeovi, Zachovi, Allyson, závislá na celé rodině Gardnerových.. :))

Alyssa je zpět a v mnohem lepším vydání. Jednička byla skvělá, dvojka je ještě lepší a trojka? Ta bude určitě nejdokonalejší. :)
Asi se vracím do věku, kdy se mi opět začínají líbit pohádky. Ale tato pohádka, to je něco úžasného. :)
Nejdříve si dáme oficiální anotaci z databazeknih.cz
Alyssa Gardnerová propadla králičí dírou a postavila se pentlochňapovi. Zachránila život Zachovi, klukovi, kterého miluje, a unikla intrikám zvráceně svůdného Morfea i pomstychtivé Červené královny. Teď musí odmaturovat, přežít maturitní ples a pak může nastoupit na vysněnou prestižní uměleckou školu v Londýně.
Všechno by to bylo snazší, kdyby její matka, již právě propustili z ústavu pro duševně choré, nebyla tak přehnaně podezíravá a starostlivá. A mnohem snazší, kdyby se Morfeus jednoho dne neobjevil v její škole, aby ji nalákal na další nebezpečné dobrodružství v ponuré Říši divů – kam sama (tak trochu) patří. Alyssa se musí vyrovnat s jeho znepokojující přítomností ve skutečném světě a zároveň se pokouší Zachovi prozradit pravdu o minulosti, kterou zapomněl. Záblesky z Říše divů se postupně dostávají do jejích obrazů a vlastního života, Červená není daleko!
Pokud Alyssa zůstane ve světě lidí, vystaví nebezpečí Zacha, své rodiče a všechny, které miluje. Ale když znovu projde králičí dírou, bude muset čelit smrtící bitvě, která by ji mohla stát mnohem víc než jen vlastní hlavu.


" Vetchaří hadroušci jsou roztruchlení a selvy syští tesknoskuhravě."

Nikdy, možná jen jednou, jsem komentovala obálku. Ale tohle mi nedá a musím, protože ty obálky jsou naprosto úžasné. A jelikož mám knihu jako ebook, tak musím říct, že pdf formát je naprosto kouzelný. Jako z Říše divů. :)

Zrovna včera jsem vedla konverzaci s holčinou z jednoho blogu ohledně Šepotání, jelikož přečetla první díl, tak jsme se dostaly až k tomu, že ji vadil milostný trojúhelník. Nebo ne vadil, ale byl tam, dle ní, navíc. Pro mě je to skvělé okořenění děje, protože ten Morfeus je ve dvojce ještě více drzejší, což k němu pasuje maximálně a konečně Zach aspoň začne být chlap se svaly. :)



Když se dostávám vždycky k sériím, tak se mi často stává, že druhý díl je horší, třetí to vyrovná, ale tady k tomu nedošlo. Dvojka nádherně navazuje na jedničku, k tomu to má šmrc, graduje to v akčním spektru a dramatu, k tomu se dozvídáme z minulosti dost podstatných informací a končí to.. No, končí to tak, že mám sto chutí napsat autorce, jestli je normální. :)
Protože ten konec je fakt bláznivý a perfektní tak, že víte, že tu trojku už potřebujete číst - aspoň teda já. :)

Můžete si o mě myslet, že jsem divná, pokud něco takového čtu a líbí se mi to. Ale ona ta série má opravdu něco do sebe, je to milé, příjemné pohlazení po duši, není to žádná YA, kdy se zamyslíte, že u vás, ve vašem vztahu je vše špatně, že vám chybí romantika nebo nedej bůh 50 odstínů... :D

A ne, opravdu tuto knihu nemám jako recenzní výtisk a nesnažím se zavděčit těm, co by mi ji poslali. Já si ji koupila sama od sebe a udělám to tak i s třetím dílem. Protože já to zbožňuju. :)

Jak jde vidět, tuto recenzi píšu hned po přečtení, protože emoce ze mě srší... Už ale končím tuhle ódu a těším se na vaše komentáře, co jste na tuto knihu říkali. Nebo celkově na celou sérii.

Mějte se krásně,
Daramegan

Žádné komentáře:

Okomentovat